Cykling styrketräning och foto med B

Vilken träningsdag. Som sagt slutade jag klockan tolv idag, vilket var väldigt härligt. Skoldagen avslutades med 50 minuter idrott, och idag var det volleyboll på schemat. Jag är inte särskillt bra på det, men det är riktigt roligt. De sista 20 minuterna var det match, men tyvärr två tjejlag och två killag, själv tycker jag att det är roligare med blandade lag. Väl hemma var jag ganska, eller till och med riktigt uttråkad. Jag hade inte lust att göra någonting samtidigt som jag var väldigt rastlös, jobbigt jobbigt. Bestämde mig då för att sticka ut och cykla, tredje dagen i rad tror jag. Det blev ingen lång runda idag, bara tolv kilometer. Igår cyklade jag två mil, det var riktigt härligt. De tolv kilometrarna idag gick riktigt bra, det gick ganska fort men kändes ändå inte särskilt jobbigt. När jag kom hem hade jag ingen lust att hoppa in i duschen direkt så jag skrev ut några mag - och rumpövningar från någon träningssida och gick ner i källaren och gjorde dem. Känner mig alltså väldigt vältränad just nu, och jag är ett snäpp närmare den platta mage jag så gärna vill ha. Om jag fortsätter så här kommer det förhoppningsvis inte att dröja särskilt länge.

Senare idag blir det fotopromenad med B. Men inte förrän storebror kommer hem. Han är och tränar så jag är tvungen att passa lillebror och hans kompis. Inte för att det är särskilt krävande, eftersom de är snart nio, men jag måste vara hemma så att de inte hittar på något dumt. Men storebror kommer him vid 7-tiden så det är inte särskilt lång tid ändå, det hade kunnat vara värre.

Just det, idag skulle det ju skrivas ett långt och bra inlägg här, vi får se om det blir så. Jag tänker inte skriva någonting sådant om jag inte kommer på något bra ämne. Utan något bra ämne blir det ju bara svammel och det är bara jobbigt att läsa. Och ganska jobbigt att skriva också faktiskt. Fast det är väl det jag skriver mest hela tiden, svammel alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback