Ibland kommer man inte på någon bra rubrik

Hela denna helgen har vart bara massa pepp för mitt självförtroende. Ni anar inte vad mycket fina kommentarer jag har fått av folk, inte i blogg-världen utan in the real world. Jag är nöjd med mig själv för en gångs skull.

Fredag till lördag sov jag över hos L. Vi kollade på Jumper, Awake och Shattered Glass, alla med Hayden Christensen. På lördagen gick vi på stan, det var massa mysigt. På lördagkvällen var det kak-kalas hos V, riktigt najs. Det var cupcakes, kladdkakor, kolakakor, kärleksmums, maränger och kanelbullar överallt. Så himla gott!

Imorgon är det skola igen, ganska tråkigt. Skulle dock tro att det blir en ganska lugn vecka eftersom jag är klar med allt som ska göras. Det känns jätteskönt.

Jag slutar skolan klockan tolv imorgon. Vad ska jag hitta på då? Cykla igen kanske? Jag cyklade två mil idag, det var skönt. Eller så kanske jag ska damma av min gamla ritbräda och försöka bli bra på det för en gångs skull. Eller kanske göra klart några målningar som ligger och väntar i byrålådan. Det fanns ju riktigt mycket att göra, haha.

Till sist: SKRIV PÅ NAMNINSAMLINGEN MOT PLÅGSAMMA DJURTRANSPORTER!

Imorgon ska det skrivas ett inlägg om viktiga saker här på bloggen. Eller det ska i alla fall skrivas ett jättelångt inlägg. Jag vet inte om vad, men det är morgondagens mål. Det ska skrivas ett inlägg, helst långt, som inte bara är massa svammel.

Kommentarer
Postat av: becca

vi kan gå ut och fota i löven! :DD det är ju hildaochbexmåndag <3

2008-10-05 @ 21:22:49
URL: http://snartsprickerisen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback