Höstlov + Prao = Tre veckor skolfritt

Äntligen höstlov. Oj vad jag har gått och väntat. Eftersom jag är ett fan av listor (att skriva mina egna, inte att läsa andra) så ska jag plåga er med en.

Vad jag ska göra under höstlovet:
- stan med L på måndagen
- handbollsmatch
- fyra handbollsträningar 
- tre jobbdagar
- massa kvällar med kompisar
- promenader med kompisar

Efter höstlovet är det två veckor prao också, så samanlagt är det tre veckor utan skola. JIPPIE! Sedan är det bara fem veckor innan jullovet. Shit, vad allting flyter på nuförtiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

typ hela livet bara.. funkar. jag gillar den här nyfunna rytmen som finns i vardagen liksom. :D

2008-10-28 @ 20:46:22
URL: http://aktivist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback