En Leo och en whiskey

Jag var hos frissan idag. Ungefär 1 centimeter reducerades men det var det värt, eftersom det var mammas pengar. Gick sedan till bokhandeln med I Was Made For Loving You i öronen. Frågade om jag kunde prao där vecka 46, det kanske jag skulle kunna. Praoar vecka 45 också, vi får se var det blir någonstans. Jag vet att jag är sent ute, men vafan, det löser sig. Jag känner för ett långt djupt samtal med någon skön människa, och en whiskey och en kaffe. Det skulle inte sitta fel. Men i verkligheten måste jag göra klart en bokrecension som ska lämnas in på fredag, och jag har ingen inspiration eller motivation alls. Ge mig en musa, gärna en snygg, manlig sådan. De som har läst systrar i jeans - fjärde sommaren fattar vem jag menar när jag säger LEO. Ge mig honom! Snälla...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback