Krama en kattunge

J A G   V I L L . . .
...ha någon som jag kan prata om allt med
...vara kär, lyckligt kär
...träffa fredrik igen (seglar-fredrik)
...skriva en bok, en självbiografi kanske
...ha någonting att skriva om i så fall
...veta hur det känns att vara hög
...att man ska kunna hoppa mellan olika åldrar
...flytta, fast ändå inte
...äta körsbär
...ha massa olika sorters skor, älskar skor
...vara någonstans där ingen vet vem jag är
...ha massa nya kompiar och behålla de gamla
...att mormor aldrig dör
...vara motiverad
...kunna springa ett maraton
...vara smal
...kunna ta saker på allvar
...kunna hjälpa människor
...vara viktig
...jag vill skänka en miljon, även om jag inte har nån
...kunna rita som en gud
...kunna måla som en gud
...kunna sjunga som en gud
...ha en söt/het/bra/ny cykel
...ha råd med en systemkamera
...vara nöjd med mig själv
...kunna kontrollera mig själv
...ha vänner som alltid vill vara med mig
...känna att jag tillför någonting
...krama en kattunge


Kommentarer
Postat av: V

åh. jag vill med massa av det där! ;)

2008-09-29 @ 20:06:58
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag vill-listorna kan göras meterlånga, ellerhur? Så känner i alla fall jag, just nu, och alltid...

Tack för dina fina kommentarer! Vem är du?

Jag heter Jonna och bor i Falun.

Har du också märkt att en person kan bli snyggare/sötare när man har lät känna den?! :)

Kramar

2008-10-05 @ 12:08:12
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback