Och jag tror tyvärr att det stämmer

Jag hade tänkt cykla en mil idag. Men storebror har tagit sin cykel som jag hade tänkt låna, så det sket sig. Dagar som denna känns det som om jag inte lever mitt liv fullt ut, som om jag inte utnyttjar det tillräckligt. Jag har varit på Bokmässan med mamma idag. 15 böcker för 600 kronor, det är inte så illa. Sedan köpte jag ett träd för 20 kronor också, det var duktig av mig. Well, back to the subject. Solen skiner, himlen är någolunda blå och här sitter jag och skriver saker som inte tillför någonting. Vad gör det för nytta? Ingen alls. Det känns verkligen som om jag slösar bort mitt liv. Och jag tror tyvärr att det stämmer.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Haha, ja det var lite sött :) Hoppas du hade en bra kväll,

2008-09-28 @ 23:32:02
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: AIL

Åh bokmässan (L) Nepp du slösar inget, man måste få inte göra nått med ^^

2008-10-13 @ 16:22:30
URL: http://aporiluvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback