Cherryblossom


Körsbärsträdet utanför mitt fönster blommar för fullt. Igår sa det bara pang och så slog nästan alla blommor ut på samma gång. Det är vackert. och kolla vad fint jag har gjort det i mitt fönster. Växten är en bergspalm som jag fick på min födelsedag. Den kan tydligen bli 10 meter. "Om det blir det får jag väl se till att göra ett hål i mitt tak, bra att jag bor på översta våningen" sa jag till min kusin när jag fick den.

Kanske inte superbra kvalitet på bilden, men det duger bra tycker jag.

Kommentarer
Postat av: becca

asbra kvalle ju! älskar när det blir sådär skarpt (om du kollar fönsterkarmarna etc) :D faan vad najs med blommorna. och det betyder snart körsbär 8')

2009-04-28 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback