IDAG ÄR DET MIN DAG...

... Det är nämligen min FÖDELSEDAG! Nu är jag sexton år ung/gammal, en precis lagom ålder enligt mig. SEXTONSEXTONSEXTON! Please, wish me a happy birthday :)

Min födelsedag firades med brunch med släkten. Vi såg Morgan på restaurangen, ni vet han som var med i Let's Dance. Lite kändisar förgyller vardagen, hihi. Brunchen var toppengod, speciellt en smoothie de hade. Den smakade ljuvligt. Passionfrukt och banan tror jag och min kusin att det var i den. Mums!

Vet ni vad jag fick i present av min mormor? Ett engelskt lexikon från 1879! Det är hur tufft som helst! Passar bra eftersom jag ska till London med min kompis Laura i maj också. Och i lexikonet låg det en 10-pundsedel, den kommer jag att shoppa upp där, hihi.

Kanske ska jag berätta lite om vilka mer presenter jag har fått. En ny mobil, det behövdes verkligen eftersom min gamla gick sönder för några veckor sedan. En provdocka, ni vet en sådan med byst och höfter typ. Man kan ställa in bröstmått, midjemått och höftmått på den också. Häftigt värre! Fick lite andra grejer med, till exempel en ring, en London-guide, en träningströja och några skivor. Trevligt!

Min dag har hittills varit underbar. Nu blir det till att slappa lite hemma och sedan ikväll ska jag på promenad med Becca. Ha en bra dag ni också!


Kommentarer
Postat av: becca

GRATTIS underbaring<3

2009-04-26 @ 16:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback