Löpning i vackert väder

Nu ligger alltså fokus på att balansera kosten och träninge, för att jag ska kunna prestera så bra som möjligt hela tiden. Sprang 8 kilometer idag, det gick riktigt bra. Jag tog i lite mer än vad jag trodde att jag skulle klara, och så klarade jag det! jag älskar att utmana min kropp! Snart blir det fiskpinnar och potatismos. Ingen särskilt bra träningsmat. Jag tror att jag ska ta bort paneringen från fisken och göra en sallad med lite smått och gott i och äta till. OCh så massa vatten att dricka, eftersom jag svettades hur mycket som helst när jag sprang. Onödig information kanske, haha.


Kommentarer
Postat av: tess

1,5 kg på en vecka är ingenting jag satsar på, jag nöjer mig med högst ett. Att jag ska nå 54 innan veckan är slut är egentligen bara ett mål som ligger kvar från tidigare, som egentligen förutsatte att jag skulle ha gått ner lite mer redan innan. Menjag låter samma mål ligga kvar för att motivera mig.

Dessutom är det ju inte vad jag satsar på att gå ner som spelar roll, utan vad jag äter. Och ville jaggå ner 1,5 på en vecka skulle jag vara tvungen att äta mycket mindre än jag gör. Jag äter 4 mål och dagen är sällan hungrig däremellan.

Ibland känns det faktiskt som att bloggen får det att verka som att jag äter midre än jag gör, mina måltider är större än det låter som..

2009-04-22 @ 20:42:56
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback