Veckans träning

Eftersom det slarvades med träningen idag och jag inte kommer ha något tillfälle att träna imorgon (skola, cortegen, åka till landet) så blir det tuffare tag i slutet av veckan. Jag får ju inte komma efter i schemat bara för att jag slarvar några dagar. Mina prestationer måste hela tiden förbättras.

Fredag:
25 min löp, 2 min gång, 10 min löp
minst 1 timmes promenad
minst 100 simtag i det iskalla vattnet

Lördag:
intervaller; 5 min x 5-7 ggr
minst 1 timmes promenad
minst 100 simtag

Söndag:
35 min löp
minst 1 timmes promenad

Imorgon kväll åker jag nämligen till landet med familjen + Laura. Hoppas att det är okej för henne att jag lämnar henne några timmar varje dag för att träna. Well, hon har inte så mycket att säga till om. Jag måste träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback