3 Januari - Dagbok

Klockan halv tio idag åkte vi till tågstationen för att plocka upp mormor, sedan åkte vi till farmor och farfar. Efter en fika med sju sorters kakor gick vi ut på stan. Mamma, mormor och pappa köpte lite kläder, själv hittade jag inget bra. På bokhandeln/leksaksaffären träffade jag C, hennes mormor och morfar bor här. Vi bestämde att vi skulle ses senare. Klockan fem var jag och mina bröder och bowlade, det gick väl sådär. M var übersur och klagade så fort han inte slog en strike eller spare (alltså nästan hela tiden). Han har väldigt kort stubin, det hade jag också i den åldern (sanningen är den att jag var ett riktigt vilddjur, en gång drog jag min bästa kompis i håret så hårt att hon fick en bula, fast det hör inte hit). Efter bowlingen träffade jag C, vi spelade kort och gick en promenad. på kvällen såg vi andra delen av "Dubbelgångaren". Den var inte så bra, slutet var alldeles för omständigt. Det är lite jobbigt att vara här, för det bjuds på så mycket kakor och jag kan inte låta bli att äta alldeles för många. Men jag, pappa och farmor har gått någon timme, så det gör inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback