5 Januari - Dagbok

Jag vaknade ungefär klockan halv tio men gick inte upp förrän en timme senare. Vid tio kom nämligen en snubbe som skulle kolla på våran trasiga frys och jag ville helst inte möta någon i min alldeles för korta morgonrock. Jag gick upp och åt för mycket till frukost som vanligt. Strax därefter åkte jag till stan och mötte mamma. Vi gick till intersport eftersom jag skulle byta mina löparbrallor som jag fick i julklaopp, de satt nämligen inte särskillt bra. Vi bytta dem mot ett par tajta löparbrallor till mig och en träningströja till mamson. Sedan gick vi till stadium och köpte inne-träningsbrallor till mig och ett lila träningslinne, också till mig. Vi hade bestämt med pappa att vi skulle äta klockan halv två fast vi kom inte hem förrän klockan tre, stackars papson. På kvällen gick jag och mamma på medelpass på F&s. Det var alldeles lagom jobbigt, och jag invigde mina nya träningskläder. Träffade också några gamla handbollstjejer, det var mycket trevligt. Kvällen blev riktigt go. Efter kvällmaten satta jag mig med min julklappsbok, "Alberte", och läste i flera timmar. Som sällskap hade jag en kopp te och en gossig filt som jag delade med mamma. Sedan skissade jag lite också. Det blev en gäspande flicka i trosor och bh sedd bakifrån. Det jag blev mest nöjd med var att hon var mänsklig, alltså inte helt supersmal utan jag lyckades få till några snygga valkar. Jag kanske visar er någon dag.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken mysig dag, och jag måste också köpa ett par löparbyxor. Förresten gillar jag din nya design jättemycket :)

2009-01-06 @ 13:25:52
URL: http://salutmoncoeur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback