Popart, watch and learn

Inspiration i massor fanns på popkonst utställningen som jag och my friend Laura var på för någon vecka sedan. Gratis var det också. Underbart! När jag ser sådant här får jag en sådan otrolig lust att köpa en jättestor tavelduk, spänna upp den på mitt staffli och måla i flera timmar. Utan paus. Jag avundas de med talang och unikitet (om det finns någonting som heter så).

M a r i a   M a n u e l a



A n t o n i o   d e   F i l i p e



Mer konst från utställningen kommer. . .


Kommentarer
Postat av: circus em

tycker olga var ett förträffligt fint namn, så inga vidarefrågor behövs! hoppas min kaninunge också får bli en tant. och tusen tack, jag blir så glad.

2009-03-16 @ 15:31:58
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback