Idag är det löpning som gäller!

Vet ni vad? Det är mindre än fem veckor kvar på mitt löpschema. Fem veckor och sedan ska jag klara milen! UNDERBART! Fast underbarast hade ju varit om jag hade varit såpass vältränad att jag hade kunnat springa Göteborgsvarvet imorgon, men det går ju tyvärr inte. Nästa år, då smäller det däremot. Fast det verkar som om jag är inne i en ganska opeppad period. Jag har ingen lust att varken träna, plugga eller göra något annat vektigt. Jag har egentligen inte lust att göra någonting alls. Bara sova. Och om det skulle vara varmt hade jag troligtvis känt för att bada också. Men idag är det löpning som gäller, vare sig jag vill det eller ej. Jag har helt enkelt inget val. För att bli motiverad kan jag ju tänka på hur härligt det ska bli att kunna springa en mil eller hur bra det är för min kropp att det får röra på sig och verkligen kämpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback