LONDON 21/5


På torsdag om 6 dagar åker jag till London med min kompis Laura. Har sparat pengar inför det hur länge som helst, så jag hoppas att vi hittar massa bra affärer. Jag vill inte komma hem med massa pengar kvar, utan mycket hellre med kläder och skor m.m. Hade tänkt köpa en klänning till skolavslutningen, och förhoppningsvis ett eller två par sommarskor också. SUPERSUPER! Vi har prickat ut Topshop, Abercrombie&Fitch bland annat på min karta, dit ska vi absolut. Åh, det ska bli så kul. :)


Kommentarer
Postat av: jonna

Åh, är det du som har tagit bilden på en kille som springer på stranden ner till vattnet?



Jasså, ja man känner sig inte alls lika fit som förut.

Jag har liksom blivit missnöjd med min kropp... och dte är ingen kul känsla, för det är något jag tänker på varje dag.

Hur får man bort fett från magen?!

2009-05-15 @ 18:03:54
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback