Gitarren står lutad mot väggen och väntar

Idag ska jag försöka få tag på C. Vi ska spela gitarr, mysigt värre. Jag har en vacker gitarr stående i mitt rum. Den är nylagad och fin. Ett nytt och fint fodral har den också, och en manick som hjälper tondöva människor (som mig) att stämma den. Oj så bra. Jag ska lära mig att spela gitarr, det är faktiskt ganska bra att kunna. Och så ska jag lära mig att sjunga. Jag har kunnat det, fast nu har jag inte tagit ett ton på flera år (förutom när jag och mamma gick på mamma mia sing-a-long, då satt jag och skrålade i biomörkret). Jag ska ta upp mina gamla noter och tralla lite. Idag är det vackert väder. Kanske man ska sätta sig ute och plinka på guran? Störa grannar är alltid kul.

Kommentarer
Postat av: Jonna

H-E-M-S-K-T!

2008-10-29 @ 23:45:21
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback