Jag tror att jag skulle må bra av det

idag är det träning, åtta till tio.
jag har alltså inte slutat än
men det lär inte dröja länge
eftersom jag har tröttnat

jag skulle tycker mer om att
få bestämma min träning själv
ta en cykeltur, en löparrunda
och ett besök till simhallen
varje vecka, eller kanske fler
än en gång i veckan.

Jag tror absolut att jag skulle
klara av att sköta min träning.
antagligen skulle jag träna mer
än vad jag gör i nuläget, även
om inte mina föräldrar och
vänner tror de.

De tror väl att jag bara kommer
att sitta framför min dator och
bli tjockare och tjockare tills
jag tillslut dör av fetma. Okej, jag
kanske överdriver men det
verkar som om det är vad de
tror kommer att hända.

jag har redan nu börjat tänka
på vad för träningschema jag
skulle ha. Cykling, löpning,
simning, promenader. Jag
skulle blanda det så att det
blev lagom mycket varje vecka
så att jag fick min dos av
solljus, syre och motion.

Jag tror att jag skulle må bra av det.


Kommentarer
Postat av: Jonna

NEJNEJNEJ! Haha, jag känner honom inte. Vet bara att han heter Jonas och är snygg och gammal! Haha!

2008-10-09 @ 19:49:13
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: Louise

Joo men precis! :)



Puss gumman !

2008-10-10 @ 18:33:06
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback