kass dag

Jag är så otroligt uttråkad. Jag måste hitta på någonting som jag kan göra imorgon, för jag vill inte att det ska bli som idag. jag har ingenting vettigt att göra. Eftersom jag ska träna styrka ikväll kan jag inte sticka ut och springa. Jag har ingen bra bok som jag kan försvinna ner i några timmar. Biblioteket är visserligen öppet men vi ska äta om en timme så jag hinner inte åka dit. Och efter maten har biblioteket stängt. BLÄÄ! Kass dag! Så vad kan jag hitta på imorgon? Kanske ska jag göra ett schema, timme för timme. Men nej, det blir för uppstyrt. Usch, vad jag är uttråkad.

Intressant inlägg detta var va? haha :P

Kommentarer
Postat av: becca

den blev ju värd ändå! visst? :D

2009-04-05 @ 16:26:08
URL: http://hejmelankoli.blogg.se/
Postat av: becca

ah jag var lite osmart när jag läste datumet. läste att det var fjärde dagen istället för månaden haha. xD aha, nä min dag vart ovärd den med. har försökt plugga. har inte skrivit ett ord. fruktansvärt meningslöst. har bara varit hemma tyvärr. ><

2009-04-05 @ 18:16:52
URL: http://hejmelankoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback