Jag ska hitta något som är "MIG"


Något som fascinerar mig är var man hämtar sin inspiration. Jag Får det från andra människor, men det kan ju inte gå runt runt. Jag vill komma på mina grejer själv, men jag lyckas aldrig göra något unikt eller riktigt jag-igt. Jag vet att det inte finns någon som mig och att jag är unik, men det finns så många människor som är unikare. det är mycket möjligt att jag är en sådan människa som vill avra värst och bäst. Om jag är det så misslyckas jag gång på gång. Jag önskar att jag kunde nöja mig med att vara medelmåtta. Men hur många gör det egentligen? Detta året ska jag hitta någonting som är mitt, som ingen annan har. Eller det kanske blir en kombination, I don''t know.

Nu ska jag i alla fall kolla H&M-katalogen med mamson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback