Killar..

Idag ska jag träffa två killar som jag 'nästan' aldrig träffat förut. Jag träffade ju båda när jag och mina kompisar förföljde dem, och sedan träffade jag den ena när han var med på kortegen. Men nu ska jag träffa dem själv, och båda två. Jag vet inte om jag vågar. Jag är superdålig på att prata med folk som jag inte känner. Kanske ska jag skita i det, fast det vore ju inte kul. Jag får helt enkelt göra det bästa av det, och hoppas att det inte blir allt för pinsamt. Och att de inte visar sig vara våldtäktsmän eller mördare.


Jag vill vara 20-21 år och ha en mysig person bredvid mig som jag kan säga vad som helst till. Jag vill inte vara 16 och osäker på både mig själv och alla andra. Fuck this!

Kommentarer
Postat av: becca

hur gick det? :O

2009-05-10 @ 21:27:35
Postat av: becca

hejhopp! skulle vara guld om du kunde hjälpa mig med en header till min nya blogg. :D<3 och designen öht!

2009-05-12 @ 17:23:24
URL: http://iclenchmyhands.blogg.se/
Postat av: becca

jag tror provet gick rejält mycket bättre för dig än mig. ja, det tycker jag lät klokt. jag blir alltid sån efter matteprov. det är liksom som att man, i alla fall i mitt fall, fokuserat alldeles för länge på sånt man inte tycker är kul/är bra på och då känner man sig så himla dålig. man kan ju knappast fokusera på annat när man räknar matte etc. sånt suger. självförtroenden suger. krav suger. etc.



haha börjat och börjat.. jag har inte håll längre i alla fall. det känns skitjobbigt. vet inte varför jag gör det. måste köpa mig en liten mp3 som inte åker av hela tiden också, tappade den när jag sprang förut. sladden gick ur och då sätts högtalaren på typ, och jag hade på högsta, det var lite pinsamt. det var inte direkt så att någon kunde missa att jag tappade den när billie joe skrek ashögt ur den xD haha. jag kom före pappa, men jag tror han mesade för han vet hur dåligt självförtroende jag har :p kände mig ändå rätt dålig. men men. hoppas jag härdar ut ett tag till ;)



jag kan välja ut headerbilden så kan du visa mig hur man sätter in den och shit? och ändrar teckensnitt och sånt ;o tro mig, du äger mig på sånt!



hoppas du mår bättre. kram! <3

2009-05-12 @ 21:20:53
URL: http://iclenchmyhands.blogg.se/
Postat av: becca

åh men vad störande :o ah, säger till. typ på måndag efter glassen eller nått<3

2009-05-13 @ 21:27:47
URL: http://iclenchmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback