London, baby!

Jag kom hem från London i måndags. Jag var där med min kompis tre hela dagar. Hennes kusiner bor där, så vi hade gratis husrum, inte alls fel. De var också otroligt trevliga. Jag älskar att det finns människor som är så godhjärtade och genomsnälla, för det var de verkligen. Jag vet inte vad jag ska göra för att tacka dem för denna helgen.


Tiden flög verkligen iväg, men det känns ändå som om vi hann med väldigt mycket, samtidigt som vi tog det lugnt en hel del också. Vi gick på marknader, strosade i affärer, chillade i parker, satt högst upp och längst fram i dubbeldäckare, tog flera takeaway-fikor på starbucks m.m. London is lovely!


Supersöta taxi-bilar har de där. Lite skillnad om man jämför med de tråkiga vi har här i Sverige.


Gigantisk topshop-affär. And we lööööv it!


Är inte detta otroligt vackert? En skotte och en mörkhyad som gifter sig. Check out the dress, it's adorable!


En dans-crew som upträdde ungefär vid London-eye. De var superduktiga.

(bilderna är tagna av laura med lauras snygga systemkamare. i'm a bit jelous of her)

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Jo, jag ska nog kika i min pappas garderob. Iförsig har han bara en stor matt skjorta, jag vill mer ha en figursydd transparent. Tror inte jag hittar något sånt i pappas garderob! ;)

2009-05-29 @ 09:42:18
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback