Sista inläggen för iår

Nästa år ska jag skriva dagbok varje dag. Jag ska köpa en sådan där bok där man skriver en sida varje dag, det borde räcka. Det som inte får plats där kan jag ju skriva här. Jag har insett att jag inte kommer ihåg så mycket om det inte finns antecknat någonstans. Med en sådan dagbok, som man känner sig tvungen att skriva i varje dag, kommer jag förhoppningsvis ihåg mer vid årets slut. Alla skriver om sitt 2008 men jag kommer inte ihåg de där mysiga stunderna, som kanske inte var ngot speciellt annat än just mysiga. Jag kommer ihåg alla stora höjdpunkter men de små ljusglimtarna i vardagen är ju minst lika vika. Men de är alltid de man glömmer bort, tyvärr...

Imorgon åker jag till Sälen för några dagars skidåkning. Nyårsaftonen kommer också att firas där, men massa skidåkning och troligtvis en hel del fyrverkerier. Jag antar att detta blir det sista ni hör från mig detta året alltså. Ha ett trevligt slut och en trevlig början på tvåtusennio.  


Kommentarer
Postat av: becca

jag kommer ihåg det bara för att jag skrivit ner det i mail haha. fast nu får jag maila till mig själv istället, det är dock inte lika kul när ingen läser för jag anstränger mig inte lika mycket då.



DETSAMMADETSAMMA <3

2008-12-28 @ 17:07:54
URL: http://nouvellelune.blogg.se/
Postat av: SurfEmma

svar: jaså:) vi ses i backen då ;)

2008-12-29 @ 14:39:22
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: anna

trean var rätt! :)

2009-01-02 @ 20:32:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback