Snart är alla julklappar färdiga

Jag har två grejer kvar att fixa, eller tre skulle man kanske kunna säga. Jag ska köpa en get till min mormor på webshopaid, köpa en --- till min kompis (skriver det inte här eftersom hon läser denna bloggen) och plocka ihop lite hemmagjort godis till en annan kompis. Nu börjar julen närma sig på riktigt, fast trots allt julbak tror jag inte att jag har insett att det är julafton i övermorgon. Om det bara kunde komma lite snö, det hade varit underbart.

Idag ska jag till Liseberg med några vänner och sedan ska jag lacka paket med en annan kompis. Massa mysigt. Fast jag ska inte till Liseberg förrän klockan tre så jag måste komma på något vettigt att göra innan dess. Kanske måla något mer, det hade ju varit kl. Fördelen med det är att tiden flyger iväg, två timmar känns som en kvart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback