Hallo people and friends

Jag har en vän som alltid får mig på gott humör. Sådanna vänner är värdefulla. Jag har också en vän som får mig att känna mig illa till mods. Men trots det klarar jag inte av att vara ifrån henne länge. En vän älskar att prata. Hon har alltid något nytt att säga. Jag har vänner som vet bäst och mest, vänner som har vuxit ifrån mig, och vänner som jag har vuxit ifrån. Men trots det är de mina vänner. Det kommer de alltid att vara. Jag är rädd för förändringar, men längtar ändå till något nytt.

Jag har en nyckelknippa, en tiokrona, en mobil och några usb-minnen på mitt skrivbord. Och en förbannad bit häftmassa, som jag alltid sitter och rullar. Ett par trasiga tights, några utbrunna ljus och en grön vattenkanna. Välkommen hem till mig.

Kommentarer
Postat av: marcus

sv på: "har aldrig varit inne på din blogg tidigare, kan du inte skriva något kort om dig själv? du kanske vet ett ord som beskriver dig riktigt bra? "



Okej det kan jag! Kille från Luleå, har en flickvän som heter Gnetis eller Johanna.



Läser på gymnasiet och käkar pizza ibland..

Så då vet du en hel del! favoritfärg: RÖD.



Berätta lite tillbaks? :) vart du bor och så? =)

2008-11-28 @ 21:14:52
URL: http://mktbra.blogg.se/
Postat av: Emma

det där om vänner var verkligen superbra skrivet och stämmer så bra in på mig! nästan så jag vill citera dig, hihi :)

2008-11-29 @ 00:45:12
URL: http://perfectlyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback