Hösten får gärna ta slut nu

Körsbärsträdet utanför mitt fönster är hängigt, det ser riktigt ledset ut faktiskt. De fina orange-röda bladen slokar och det grå himlen i bakrunden gör allt ganska deprimerande. Men vädret, som brukar påverka mig, spelar ingen roll idag.

Jag ska alldeles strax låna storebrors cykel och åka till M. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men med den flickan har man aldrig tråkigt. Jag skulle behöva kika in på ett café som jag ska praoa på nästa vecka. Det blir antingen idag eller på lördag.

Igår var det löpträning. Fy in i helvete vad kallt det var. Och mörkt. Vi tränade mellan fyra och sex och redan vid fem var detbecksvart. USCHUSCH! Nu längtar jag till advent, det är mysigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååh, mysigt att springa i mörkret. Fast kyla är såå jobbigt. Usch <3

2008-10-31 @ 10:14:13
URL: http://aktivist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback