Mina tankar blir till damm

Folk skriver om viktiga saker, om saker som verkligen betyder något. Det är inte jag så bra på. Jag är dålig på att formulera viktiga saker. Jag är dålig på att formulera de flesta saker faktiskt. Utanför mitt huvud verkar mina tankar helt fel, dumma och obetydliga. Min teori är att de blir stoft när de kommer ut ur hjärnan. I min hjärna är det nämligen varmt, för den jobbar så mycket, men utanför är det kallt och det klarar inte tankarna. 

Någon bortförklaring måste jag ju ha.. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag läst hela bloggen och jag säger bara: sluta inte blogga någonsin! du skriver så bra :D man vill läsa mer, mer, mer!

2008-10-28 @ 20:49:26
URL: http://aktivist.blogg.se/
Postat av: Anonym

och just det: tofu är gjort av sojabönor. Man typ blötlägger sojabönor på något konstigt sätt, kokar dom till en gröt och sen suger man ut så mycket vätska man bara kan, så blir det som en ost i konsistensen. :)

2008-10-28 @ 20:51:01
URL: http://aktivist.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej eller alltsåå.. jag vet inte. för det mesta tänker jag så mycket på hur tjock jag är och hur smal jag vill bli. Typ 90% av tiden. Men jag mår ändå ganska bra förutom det. Fast om jag mår dåligt så gör det fysiskt ont. Jag kan tappa rösten osv. Det typ fastnar i halsen.. som stryptag. Och så kommer det smärtor inifrån som skjuter genom kroppen. Typ panikångest. Sjukt läskigt. Men nej, jag mår nuförtiden mer bra 'n dåligt. typ 60%vra 40% dåligt. förr var det väl 90%dåligt 10%bra. max.

2008-10-29 @ 17:00:08
URL: http://aktivist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback