Tom Ripley, what a joke

Idag har jag varit med M. Vi tittade på en sjuk film, The talented Mr Ripley. Första halvan var normal och ganska mysig men andra halvan var helt sjuk. Han, Tom Ripley, mördade en kille som han älskade (han var gay, eller kanske bi) sen mördade han en annan kille som han hatade och som var ivägen och sedan en annan kille som han älskade. Jag och M störde oss ordentligt på filmen, vi var riktigt frustrerade. Efter det gick vi en promenad, vi diskuterade framtiden utan att komma fram till någonting som hade någon större betydelse. Jag vet vad jag vill göra av mina närmaste fyra år i alla fall. Först ska jag gå på gymnasiet i tre år, jag har fortfarande inte bestämt var eller vilket program, och sedan ska jag resa ett år. Efter det har jag ingen aning. Vi får väl se. Ikväll är det träning. En ynka timme i en minimal hall. Det blir nog inte särskilt kul, men det är lika bra att göra det ändå. Troligtvis är det teknik en halvtimme och styrka en halvtimme.

Nu tror jag att pappa har kommit hem från jobbet, jag borde väl gå ner och säga hej. Mamma är i Kina förresten, hon ska vara där i tre veckor.


Kommentarer
Postat av: Perra

Sv: Tackar :D

2008-10-30 @ 21:42:11
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Perra

Sv: Såg det! :D

2008-10-30 @ 23:20:23
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjuk film!

2008-10-31 @ 10:13:39
URL: http://aktivist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback