Påsklov

Nu är det dags för en nystart! Påsklovet ska för mig betyda mycket träning, främst konditionstränining med också styrketräning. Och om vi åker till mitt sommarland ska jag tjata om att få lägga i roddbåten i spat', den är ju en grym träningsmaskin! Fast det är inte bara träning jag ska fokusera på, utan för mig är det faktiskt viktigare att tänka på vad jag äter än hur mycket jag tränar. Mycket grönsaker ska stå på menyn de kommande dagarna. Det är ju både gott och otroligt nyttigt. Vi får se hur jag mår efter påskveckan. Förhoppningsvis bättre än nu. Igår åt jag nästan ingenting och idag åt jag onödiga grejer, såsom flingor och bröd. Nej, för mig är det grönsaker som gäller. Och frukt, för det är ju så gott. Fast på självaste påskafton ska jag käka massa godis, det är ju trots en av de få dagarna som mitt godisförbud inte gäller och det måste man ju ta vara på. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback