When words fail

Jag är dålig på att uttrycka mig. Jag lyckas aldrig framföra vad det är jag vill säga. Kanske uppfattas jag som aningen ytlig, eftersom jag oftast inte pratar om viktiga saker. Saken är den att jag inte vet vad jag ska säga, jag har oftast inte klart för mig vad jag tycker om saker om ting. Jag har inga åsikter som skiljer sig från mängden, trots att jag vet myket och tycker mycket. Jag kan bara inte få ordning på känslorna och åsikterna, och än mindre uttrycka dem. Jag är inte bra på att prata, jag bara finns.


Kommentarer
Postat av: circus em

åh, finaste. jag vet inte riktigt vad jag ska säga, jag blev både tårögd och smickrad. tusen tack <3

2009-02-21 @ 10:27:54
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback