Fredag. Äntligen

Äntligen helg, som jag har längtat. Jag orkar inte skolan längre, men jag får väl se till att stå ut ett tag till. Det är ju trots allt bara ungefär tre månader tills jag slutar. Sedan börjar jag gymnasiet, jippie! Idag har jag varit ute och gått med mamma, mycket trevligt. Hon kom hem från Tyskland idag, efter att ha varit där i tre dagar eller något sådant, så det var trevligt att träffa henne igen.



I helgen står detta på schemat:
   - Löptur med Sara
Har visserligen redan sprungit mina tre gånger denna veckan, men det är ju bara trevligt att springa lite mer. Det skadar ju inte, om jag säger så. Och så är det ju socialt också.
   - Jobba hos min moster
inget mer behöver sägas, jobb helt enkelt.
   - Sova över hos Laura
  Mina föräldrar ska på fest så jag ska sova hos käraste Laura.
   - Styrkepass
  Det är ju bra att inte bara träna på konditionen, eller hur? :)

Pussar och kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback