Sunshine

Idag är det vårväder. Nästan blå himmel, nästan sol och lite vind. Det är ju ungefär så bra det kan bli nu i början av mars. Det tackar jag för. Idag har jag fått tillbaka två prov, ett i fysik och ett i hemkunskap. Fysikprovet var om radioaktivitet och jag fick 35/38 och hemkunskapsprovet var om näringsämnen och jag fick 44/45. Jag får vara stolt över mig idag, för en gångs skull. Sedan gjorde jag ett musikprov också, om klassisk musik. Jag är inte helt säker på att det gick bra, det blev nog minst tre-fyra fel. Men vad spelar det för roll..? Hehe..


Idag tor jag inte att jag ska ut och springa, eftersom jag gjorde det igår. Men en promenad i nästan solskenet skulle nog sitta fint. Eller en cykeltur. Vi får se hur det blir. Förresten har det poppat upp snödroppar i trädgården nu. JAG ÄLSKAR VÅREN! <3

Kommentarer
Postat av: circus em

att du inte har någon självdiciplin kan inte stämma. du är motiverad till tusen och har så himlans fina och väl uppnåeliga drömmar och mål. det är helt fantastiskt, att inte orka göra läxorna.. det kan jag förstå.



du verkar fantastiskt fin, du får skriva av dig hos mig när du vill! det finns inget roligare än att läsa om alla de som besöker min blogg dagligen. människor är så fascinerande.



all kärlek

2009-03-06 @ 16:32:36
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback