"The new me"






Jag hade tänkt göra som Viktoria en vecka. Jag ska komma fram till vad jag är bra respektive mindre bra på, vad jag är nöjd respektive mindre nöjd med i mitt liv. Sedan ska jag sätta upp några konkreta mål och riktlinjer och se om jag kan hålla mig till det denna veckan. Jag har länge känt mig orklös och min motivation gick på grund för ett tag sedan efter att ha seglat så fint några veckor. Nu är det alltså dags att ta tag i allt igen. Detta ska bli en vecka då jag är aktiv i mina ställningstaganden och handlingar.

(Rubriken är ett skämt. Detta handlar inte om att bli en helt annan person, gå ner x antal kilon eller bli den perfekta människan. Nej, detta är en vecka som fokuserar på förbättring, för att jag ska bli nöjdare med mig själv, få vardagen att fungera bättre och få mig själv att må bra. Jag är trots allt den viktigaste personen i mitt liv, eller jag ska vara det i alla fall. Eller hur?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback