Ben and Jerry's och lite fula dansmoves mitt i natten

Har precis kommit hem från en cykeltur med min lillebror. Vi cyklade till hemköp och köpte ett paket ben and jerry's. Chocolate Fudge Brownie. Den ska avnjutas efter 35 minuter löpning i regnet. Då är jag sååå värd det. Våga inte säga något annat, hehe.

I helgen har jag varit på mitt sommarland med familjen och min kompis Laura. Gårdagen var undebar. Jag och Laura cyklade till bagaren och köpte bröd, klockan 8 ungefär. På vägen hem flummade vi på cyklarna och Laura höll på att trilla, fast det gjorde hon inte som tur var. Jag målade skorstenen, den blev vit och fin. Sedan låg jag och solade på hustaket, i blåställ och med målarfärg i ansiktet. På eftermiddagen "lånade" vi (jag och laura) )en stege av grannarna, de var inte hemma nämligen. På kvällen dansade vi till dåliga radiolåtar i flera timmar, jag gjorde helt klart fulast moves. Därefter spelade vi teater på engelska och spelade in på min mobil. A day to remember. <3


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Jaså? Vad kul att det uppskattas! Jag tyckte den var vrålgod jag med :)

2009-05-04 @ 13:58:39
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback