Ni måste medge att jag är ganska duktig

Kom precis hem från ett underbart löppass. Well, medan jag tränade var det inte underebart för jag tog verkligen i, men nu efteråt känns det jättehärligt. Jag har nu bara 11 pass kvar, alltså nästan 1 månad. Jag kan dock tyvärr inte springa tre gånger denna veckan eftersom jag ska till London på torsdag. Så nästa vecka kör jag denna veckans pass. Så det är fem veckor kvar tills jag kan springa milen. LOVELY!

Jag mår otroligt mycket bättre när jag tränar minst varannan dag, så det är konstigt att jag måste dra mig till träningen nästan hela tiden. Ibland gör jag det visserligen helt frivilligt, men oftast är det segt att ta sig till spåret. Fast om jag jämför hur jag mår nu, efter passet, med hur jag mådde innan passet så är det en jävla skillnad! Jag känner mig mycket vaknare och alert. Löpningen är min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Haha, tack så mycket! :)

2009-05-27 @ 21:10:13
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback