TRÄNINGSVECKA

Denna veckan är det träning som gäller. Bara vila på fredag, för så ska jag sova över hos söta laura. Vila är för mesar (intalar mig själv). Jag måste bli mer vältränad, måstemåstemåste. Jag kommer inte att tillåta mig själv att slappa och slöa. Denna veckan är det järnet som gäller. Nästa vecka likaså, och veckan därefter är det london på torsdagen. Måste träna! Jag vet att man uppnår bäst resultat genom att ta igen sig efter varje träningpass, men jag pallar bara inte vila denna veckan.

Idag: Löpning ca 45 min
Onsdag: intensiv ca 60 min eller cykling ca 60 min
Torsdag: Löpning ca 45 min
Fredag: vila, ev. cykling ca 30 min
Lördag: Löpning ca 40 min
Söndag: Styrka/station ca 90 min

Så nu är det löpning som gäller. Inget regn idag så det finns ingen undanflykt. Run run run!

uppdatering 21.04: till anonym,
Jag tycker inte att jag tränar för mycket. Har varit väldigt slapp med träningen de senaste veckorna, bara tränat ungefär 2 timmar per vecka. Så jag känner att jag vill göra en rivstart för att komma in på rätt spår igen. Jag är väldigt noga med vad jag äter, efter löpningen idag t.ex åt jag fisk, falaflar, potatismos och ärter. Jag snålar alltså inte med maten och kommer inte tillåta mig själv att gå över gränsen. Jag vill bli mycket mer vältränad och få en mer tonad kropp än jag har nu, det måste jag hålla med om, men jag är fortfarande hälsosam. Vad du menar med beroende vet jag inte. Jag har varit träningsberoende några korta perioder tidigare, fast inte extremt. Jag skulle absolut inte klara mig utan träningen, för då skulle jag bli galen och deprimerad, men det är inte så att jag behöver träna varje dag för att känna mig tillfredsställd. I hope you understand :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du tränar för mycket. Du kommer säkert fastna i ett beroende. Snälla sluta. Det är bara onödigt.

2009-05-05 @ 20:34:15
Postat av: sofie

lol på anonym, att träna är livet! man kan inte träna för mycket, bara på fel sätt.

2009-05-05 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback